שגיאת סנכרון בגוגל דרייב

שירותי מחשוב - גוגל דרייב

שאלה: אני משתמש בגוגל דוקס (Google docs) כבר די הרבה זמן בלי שום בעיה. לאחרונה התקנתי את גוגל דרייב (Google drive) וחלק מהקבצים לא מסתנכרנים. אני רואה את הקבצים בסדר גמור כאשר אני נכנס לגוגל דרייב בענן אך במחשב אני מקבל שגיאת סנכרון ובתקיה אני רואה את הקבצים עם X אדום.

תשובה: הבעיה טמונה בסינכרון כפול. גוגל דרייב “בלע” לתוכו את מה שהיה פעם גוגל דוקס. אם השתמשת בעבר ב Google cloud connect for Microsoft office הגוגל דרייב לא יסנכרן את הקבצים שמסונכרנים דרך ה Google cloud connect. לכן בכדי לפתור את הקונפליקט יש להסיר את האפליקציה והסנכרון יעבוד יופי.

שירותי מחשוב - Google cloud connect

בכדי להסיר את ה Google cloud connect for Microsoft office יש ללחוץ על התחל > לוח בקרה > הסרת תוכניות > לסמן את התוכנה וללחוץ על הסר.

4 thoughts on “שגיאת סנכרון בגוגל דרייב

  1. שלום, עד עתה היה לי סינכרון בין הדריב במחשב לאינטרנט, הסמל היה מסתובב למטה לפתע הוא נעלם ואין סינכרון, מה לעשות? מדובר בקבצים רגילים , במסמכי וורד.

  2. היי. גם אצלי יש בעיה של חוסר סינכרון בגוגל דרייב ויש סימן X על מלא תיקיות.
    אין לי במחשב את התוכנה שהצעתם להסיר.
    מה עושים???

    • התוכנה שהצעתי להסיר כבר לא רלבנטית. גוגל הפסיקו להשתמש בה.
      כנראה שיש לך בתיקיות כל מיני קבצים שלא יכולים להסתנכרן.
      אני מציע בלחיצה ימנית לצאת מגוגל דרייב לעשות ריסטרט למחשב ואז ולהכנס שוב.
      במידה וזה לא עוזר לחיצה ימנית על הגוגל דרייב ואז לראות את רשימת הקבצים שלא מסתנכרנים ולהוציא אותם מהתיקיות.

כתיבת תגובה

