הסברים על Webkinz

אתר חדש עלה לרשת, מנהלות אותו טוני ואלמוג, האתר נותן מידע והסברים על הוובקינז – Webkinz . אפשר לקרוא שם הסברים על הפעילויות השונות  שניתן לעשות באתר הוובקינז וגם לפנות לטוני ואלמוג בשאלות  ובעיות  – הן יודעות את כל התשובות… הוובקינז למי שלא יודע הוא השגעון החדש של הילדים. מדובר בבובות צעצוע שניתנות לקניה בכל חנויות הצעצועים ומצורף להם קוד. את הקוד מכניסים לאתר וובקינז בעת ההרשמה ומקבלים את הדמות הווירטואלית של הבובה. את חיית המחמד הווירטואלית הילדים מטפחים ע"י האכלה, רחצה, משחק וכו… (כמו הטאמאגוצ'י בזמנו – רק פי אלף יותר טוב צועקים לי הילדים …)

תודה לטוני שעונה על השאלות ששואלים כאן בבלוג.

קישור לאתר של טוני ואלמוג: http://www.2all.co.il/Web/Sites/webkinz147/

קישור לאתר הוובקינז: http://www.webkinz.com/us_en/

פיטילון שרותי מחשוב - הסברים על Webkinz

68 מחשבות על “הסברים על Webkinz

  1. שלום שמי נדב מאשדוד, כאשר אני נכנס לחשבון שלי כותבים לי הודעה ציטוט:"החשבון שלכם כעת פג לתקופת החסד שלכם נותרו ימים9

    1. שלום נדב , אני מכירה את הבעיה הזאת ובדקתי מה אפשר לעשות . אני חושבת שצריך להאזין מחדש את השחקן אתה צריך את המספר שהביאו לך מחובר לוובקינז שקנית ולפתוח מחדש את השחקן איני בטוחה בזה אך זה שווה ניסיון תנסה את זה ואני מקווה שזה יעזור אחרי שתנסה אשמח אם תכתוב לי תגובה אם זה הצליח או מה זה עשה

      טוני

  2. יש לי בעיה בוובקינז שבהתחלה שקניתי את הבובה הגדולה ב65 שקלים וסידרתם לי אותה אבל שקניתי את הבובה ב40שקל גם לה יש בעיה שאני נכנסת אליה וגם לדג שקניתי אתמול גם לו יש בעיה אחרי שאני נכנסת להרשמה של הוובקינז בהתחלה.

    תודה רבה

  3. שלןם שמי משה נכנסתי לאתר כדי להירשם היגעתי למקום שבו צריך לסמן שאני מאשר את ההסכם ישנה קוביה קטנה למטה נסיתי ללחוץ עים העכבר לאישור אך לא מופיע סימון בקוביה ואני מצליך לעבור לשלב הבא בתהליך הרישום תודה מראש לעוזרים

    1. משה שלום,
      בכדי שתוכל לסמן את הקוביה ב- "וי" אתה צריך לקרא את ההסכם.
      גלול את ההסכם עד למטה בעזרת פס הגלילה שבצד ימין ואז תוכל לסמן את האישור ולהמשיך בהרשמה.

    1. בדף הבית של הוובקינז יש ללחוץ על כפתור ה- STORE LOCATOR > לבחור את הארץ ואז יופיעו משווקים של המוצר.
      הנה לינק ישיר PMI

  4. למה כתוב לי שאור להינס alp me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. יש ברשותי FEATURE CODE בן 16 תווים. הבנתי שצריך להכנס קודם לקוד שופ. איך זה הולך בכלל ?

להשאיר תגובה

