פרסום בגוגל = קהל ממוקד

פיטילון שרותי מחשוב - פרסום בגוגל = קהל ממוקד

שאלת מיליון הדולר של כל עסק היא: איך להגיע לקהל היעד ולפרסם את השירות שלי?


פעם לפני הרבה הרבה שנים התשובה לשאלה היתה אחידה – קהל היעד שלך הוא היקף התפוצה של העיתון/מקומון/מגזין שבו בחרת לפרסם… מצחיק לא? ומה אם רציתם פרסום ממוקד לקהל יעד ספציפי? התשובה היתה לרכוש בהרבה כסף רשימת תפוצה לפי גיל, מין, השכלה, רמת הכנסה וכו…ואולי לפנות למשרד פרסום ולשלם להם לדוור אותה במכתב.

היום יש אינטרנט, ובאינטרנט מחפשים בגוגל, ובגוגל יש קישורים ממומנים שהפכו את הפרסום באינטרנט "ליעיל במידה שלא הכרתם" כדברי גוגל.

הרעיון מאחורי הפרסום בגוגל גאוני. גוגל יוצרת קשר בין הגולש והמפרסם כאשר האינטרסים שלהם נפגשים. הגולש מוצא את מה שהוא מחפש ואילו המפרסם מוצא לקוח פוטנציאלי שמחפש בדיוק את מה שהוא מוכר. במילים אחרות נגיד שאני גר בירושליים ורוצה לקנות 500 בלונים צבעוניים ליום ההולדת של בני. אני מקיש בשורת החיפוש של גוגל "בלונים צבעוניים בירושליים" ומיד מופיעות תוצאות החיפוש האורגניות במרכז המסך.  בצד שמאל מופיעות מודעות של חנויות בלונים בירושליים. היות ואני כגולש מעוניין לקנות בלונים אני לוחץ ברצון על הפרסומת ומיד מגיע לאתר הבלונים. מפרסם המודעה קיבל לקוח ממוקד שחיפש, מצא ורוצה את השירות. כולם מרוויחים.

אה…כן….שכחתי את הדובדבן – המפרסם משלם רק כאשר מקליקים על המודעה. אני חוזר – גוגל יכולה להציג את המודעה אלף פעמים, הקליקו 5 אנשים, המפרסם משלם על חמש הקלקות בלבד.

רוצים לפרסם?

רוצים להתחיל למכור? כנסו

הנה סרטון הסבר באנגלית על המודעות בגוגל

מחשבה אחת על “פרסום בגוגל = קהל ממוקד

להשאיר תגובה

