קיצורי מקלדת לאתרים מועדפים בגוגל כרום

אין ספק שגוגל כרום הוא דפדפן מינימליסטי ומהיר. האפשרות לבצע חיפושים משורת הכתובת משפרת את יעילות ונוחות  העבודה.

רוצים ליעל עוד את העבודה והמהירות? בגוגל כרום ישנה אפשרות להגדיר קיצורי מקלדת להפעלת המועדפים, לדוגמה: כאשר אני מקליד את המילה מייל בשורת הכתובת – גוגל כרום יכניס אותי ישירות למייל או בהקלדה של המילה בוק גוגל כרום יפתח את דף הפייסבוק שלי. אתם קובעים את שם הקיצור לפי האסוציאציות שלכם.

הגדרת הקיצורים:

  • בגוגל כרום לחצו על Tools > הכנסו ל- Options
  • בלשונית ה- Basic הקליקו על כפתור ה- Manage ליד שם מנוע החיפוש ב- Default search
  • בחלון שנפתח לחצו על Add מלאו את הפרטים ולחצו על אישור
  1. Name: שם האתר
  2. Keyword: קיצור המקלדת שיפעיל את האתר
  3. URL: כתובת האתר (העתק הדבק משורת הכתובת)

בדוגמה שלי כאשר אני מקיש motib במקלדת אני ישר מגיע לבלוג שאתם קוראים.

פיטילון שרותי מחשוב - קיצורי מקלדת לאתרים מועדפים בגוגל כרום

בהצלחה

2 מחשבות על “קיצורי מקלדת לאתרים מועדפים בגוגל כרום

השאר תגובה

