למה אני צריך שיווק בגוגל?

פיטילון שרותי מחשוב - למה אני צריך שיווק בגוגל?

שתי השאלות החשובות ביותר שאתם צריכים לשאול לגבי השיווק באינטרנט בכלל ובגוגל בפרט הן:

למה אני צריך שיווק בגוגל?

מה ייצא לי משיווק בגוגל?

הרי לא נולדתם אתמול והעסק שלכם רץ כבר שנים. וכן, ברור לכם שצריך לשווק אז אתם מדפיסים פליירים ומחלקים בתיבות דואר. חלקכם מפרסם במקומונים או במגזין מקצועי ומקווים שלקוח פוטנציאלי, אולי במקרה יראה את המודעה. אתם זורקים רשת בכדי לדוג דג אחד.

יש חוק פיזיקלי שאומר – מה שלא הולך קדימה הולך אחורה – האינטרנט כבר מזמן פה הופך על פיהן תעשיות שלמות. וכך גם בשיווק!!! הנה כמה נקודות למחשבה:

  1. השיווק בגוגל זול יותר וחוסך לכם המון כסף
  2. אתם משלמים אך ורק על מספר הפעמים שלקוח פוטנציאלי הקליק על המודעה (ראו את המודעה 10,000 גולשים, הקליקו 10 גולשים אתם משלמים אך ורק על 10 הקלקות)
  3. בגוגל היוצרות מתהפכים – הלקוח מחפש אתכם…

אז למה אני צריך שיווק בגוגל? להמשך המאמר לחצו פה

כתיבת תגובה

