מחשבון לסטודנטים

פיטילון שרותי מחשוב - מחשבון לסטודנטים

הפוסט הזה מוקדש לדוריס וטל.

מייקרוסופט הוציאה את mathematics 4.0. התוכנה היא בעצם מחשבון קטן שנחשף בטעות לקרינה רדיואקטיבית וכתוצאה מכך הפך לסופר מחשבון מתמטי המסוגל לבצע חישובי נוסחאות ולהציג אותם בצורה גראפית. אני לא מבין גדול במתמטיקה והדבר הכי מורכב שאני יכול לחשב בראש הוא “טור טיילור” (LOL) אך אחרי הורדה של התוכנה למחשב וביצוע כמה חישובים אני חייב לציין שזו תוכנה חובה לכל סטודנט שלומד מתמטיקה.

הממשק מאוד ידידותי, יפה וקל לניווט למרות כמות הכפתורים העצומה. ניתן להחליף את "הסקין" של המחשבון ולקבוע כפתורים מועדפים לשימוש מהיר. על אופציות החישוב (ויש המון) אני לא מדבר כי רובן הן סינית בשבילי אך בטוח אני שתמצאו אותם לעזר. ניתן לשמור את החישובים כקובץ לשימוש מאוחר יותר או ליצא אותם למסמך "וורד".

התוכנה לא רק פותרת משוואות אלה גם מראה את הדרך לפתרון צעד אחר צעד. מומלץ  גם לתלמידי תיכון ולהורים שרוצים לעזור לילדהם להבין שברים, אחוזים ונוסחאות. אני לא אלאה אתכם בדיבורים, צפו בסרטון ההדגמה ולאחר מכן גשו ללינקים להורדה. (התוכנה חינמית לחלוטין)

לינקים חשובים:

להורדת Microsoft Mathematics 4.0  לחצו כאן.

למדריכי הפעלה לחצו כאן (קבצי ההדרכה בתחתית הדף)

תוסף לתוכנות Word, One Note לחצו כאן.

פוסטים נוספים:

אהבתם? לחצו על אייקון הפייסבוק לשיתוף!

3 מחשבות על “מחשבון לסטודנטים

כתיבת תגובה

